Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 11, 2009

Δήλωση για τον αδόκητο χαμό του αναπληρωτή
Νομάρχη Ροδόπης Χρήστου Τσαραμπουλίδη

Με αφορμή τον αδόκητο θάνατο του αναπληρωτή Νομάρχη και πανάξιου τέκνου της Ροδόπης Χρήστου Τσαραμπουλίδη, ο Γιώργος Πεταλωτής έκανε την ακόλουθη δήλωση :

Ο πρόωρος θάνατος του καλού φίλου, άξιου συντρόφου και αγαπητού συνεργάτη Χρήστου Τσαραμπουλίδη με συγκλόνισε. Εκφράζω τη βαθύτατη θλίψη μου για την απώλειά του. Επίσης τα θερμά μου συλλυπητήρια όπως και την αμέριστη συμπαράστασή μου στην οικογένειά του.

Ο Χρήστος Τσαραμπουλίδης μου προσέφερε την ευκαιρία μιας πολύτιμης φιλίας. Ήταν γεμάτος όρεξη για τη ζωή και για τα κοινά. Η δράση του ήταν πλούσια σε κοινωνικούς αγώνες ενώ ταυτόχρονα αποτέλεσε πρότυπο συνεπούς επαγγελματία. Το κενό που άφησε είναι δυσαναπλήρωτο, ειδικά για όσους όπως εγώ συνεργαστήκαμε άμεσα μαζί του και συνδεθήκαμε με εγκάρδιες σχέσεις αμοιβαίας εκτίμησης. Θα μου λείψει ο δυναμισμός, η συγκρότηση, το πάθος, οι ιδέες, το ήθος, η ευγένεια και ο χαρακτήρας του, ωστόσο η ανάμνησή του ως νέου και ξεχωριστού ανθρώπου θα διατηρηθεί ζωντανή.

Καλό ταξίδι φίλε και σύντροφε Χρήστο

Δεν υπάρχουν σχόλια: