Τρίτη, Ιανουαρίου 20, 2009

Επιστολή για κινητοποίηση αγροτών

Ο Βουλευτής ΠΑΣΟΚ Ροδόπης Γιώργος Πεταλωτής, με αφορμή τις αγροτικές κινητοποιήσεις στο Νομό Ροδόπης, απέστειλε στη Συντονιστική Επιτροπή των αγροτών την ακόλουθη επιστολή:

Αγαπητοί συμπολίτες αγρότες

Λυπάμαι πολύ που λόγω συμμετοχής μου σε κοινοβουλευτική αποστολή στις Βρυξέλλες, εκπροσωπώντας το ΠΑΣΟΚ, δεν μπορώ να παρευρεθώ δια ζώσης στις κινητοποιήσεις του αγροτικού κόσμου της Ροδόπης.

Ο Έλληνας αγρότης βιώνει στις μέρες μας την κλιμάκωση της ανασφάλειας και της απογοήτευσης που του επεφύλαξε η 5ετής διακυβέρνηση της Ν.Δ. Εξοργίζεται από τον παραγκωνισμό και την κοροϊδία. Οι εξευτελιστικές τιμές, το ανεξέλεγκτο κόστος παραγωγής και ο δυσβάστακτος δανεισμός οδηγούν την αγροτική οικονομία στην κατάρρευση και απειλούν το σύνολο της ελληνικής περιφέρειας. Οι αγρότες δικαιολογημένα ξεσπούν και απαιτούν μια βιώσιμη διέξοδο. Στέλνουν το ηχηρό μήνυμά τους στην Κυβέρνηση με συμπαραστάτη όλη την κοινωνία. Η αγροτιά δεν αποτελεί βαρίδι για τη χώρα αλλά παράγοντα ανάπτυξης. Δεν νοείται ανάπτυξη της χώρας μας με την ύπαιθρο σε μαρασμό.

Η φωνή των αγροτικών κινητοποιήσεων εκπέμπει σε όλη την Ελλάδα την αγωνία των αγροτών που δεν τα βγάζουν πέρα σήμερα και δεν βλέπουν κάποια προοπτική για το μέλλον. Ακόμα χειρότερα: δεν βλέπουν κάποια διάθεση προσφοράς από την Κυβέρνηση, αφού ο Πρωθυπουργός αφενός δηλώνει απών από τις διαπραγματεύσεις στις Βρυξέλλες και αφετέρου αλλάζει τέσσερις Υπουργούς σε πέντε χρόνια στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.

Με την παρούσα επιστολή σάς επαναλαμβάνω τη συμπαράστασή μου στο δίκαιο αγώνα σας, όπως άλλωστε έχω κάνει ως τώρα με τις τοποθετήσεις μου στη Βουλή, τις ερωτήσεις μου, την αρθρογραφία μου στον Τύπο και τις πολιτικές μου παρεμβάσεις, είτε ειδικά για τα ζητήματα των αγροτών είτε γενικότερα.

Εγώ προσωπικά και το πολιτικό μου γραφείο βρισκόμαστε στη διάθεση των αγροτών του Νομού Ροδόπης, όπου και όπως απαιτηθεί.

Καλή Επιτυχία

Γιώργος Πεταλωτής

Βουλευτής ΠΑΣΟΚ Ροδόπης

Δεν υπάρχουν σχόλια: